Ekaksi täytyy hehkuttaa. Bistro oli vuoden 2009 pet-eläin OSJH:ssa. WAU!!! Saatiin komea pokaali...kunhan saan otettua kuvan, laitan tänne sitten.

Oli tuo melko ylläri...niin ja oli mun gerbiileistä 3 viiden joukossa...on ne hienoja :)

Sintti oli Oulussa Pet-2! Bistro sai kuman ja Kuutamokeisari. Niin ja Bisrto oli LKV 5. Oli siis hieno reissu taas...mä olin sihteerinä ja käsi kipeenä kirjoitin 61 arvostelua.

Mulla on just nyt nuo neitoset yhdessä boxissa...aika varautuneita vielä...saa nähdä uskallanko yöksi yhteen, vai vielä väliverkon taakse ja huomenna uudestaan boxiin. Kyllä Hillevistä taitaa johtaja tulla. No toivottavasti saan ne yhteen vihdoinkin.

Meille muutti kaksi "mummo-gerbiiliä". Mulle tuli hoitoon kaksi kohta 3 v. gerbua Miralta...nimesin ne Alliksi ja Elliksi...en raaski antaa takaisin...joten ne on nyt meidän sitten ja saavat onnellisia eläkepäiviä viettää. Tosi kilttejö tyttöjä. Aion vielä viedä ainakin Allin pet-näyttelyyn...

Niin ja on tässä yksi neitokainen luultavasti muuttamassa meille kanssa...varmistuu ensi viikolla.

Pate ja Pete ovat olleet Miralla jalostuslainassa...mutta kiimat on menneet aina ohi, joten pojat palaavat kotiin ensi viikolla...sitten mulla onkin kai 10 gerbiiliä(laskinkohan oikein). Jos se yksi neitokainen muuttaa kanssa meille.

No ensi viikolla laitan sitten uusia kuulumisia.
Oltiin tässä viisi päivää reissussakin...kiitos ihanan naapurin, joka hoiti eläimet sillä aikaa. Eipä tätä laumaa enää hoitoon pysty kuljettaan...mutta on näiden kanssa niin mukavaa...että pakkoko sitä on niin paljoa matkustella...toki näyttelyissä....

Vantin ja Wentinkin kuulumisia kuulin uudesta kodista. Hyvin olivat pojat sopeutuneet...ja näyttelyissäkin olivat jo käyneet...tyttöihin pääsevät pian :)

Paljon siis on tapahtunut viime aikoina...ja paljon tulee tapahtumaankin :)